Ahad ini

Saturday, May 2, 2009 | |

Lalu aku pon mula menaip...
nk carik keje ke x nak?? Klu carik kang x buleh rehat....tp aku nk duit..aku mate duitan...bukan mate ATAN!! kepada atan jika hg terbaca ni mmg sah la hg follow butui2 blog aku...
dh la jarang update...x pe aku dh duduk umah sekarang ni akan aku update salalu...

hari tu punye story x abes lagi sebenarnye...ade ke patut kete berhenti kat tgh2 jalan waktu traffic light hijo?? dh la lesen kompeten!! aku yg 'Pro' pon tau camne nk menghimpit masuk jalan sebelah..die yg nampak kete laju kat blakang trus berenti..aku pulak adalah kete yg tgh mengejar lampu hijo..normal la kalau laju..bile die brek cam ***** mengejut nk ******, aku pon apa lagi...bebunyi jalan tu aku brek...**** tayar depan baru tukar...rm500 dh lebo...

2 people wanna be Comment Rider:

Unknown said...

lancau kau

Ah Pem said...

cincau lagi sodap..
kepada ATAN, MALB!

Related Posts with Thumbnails