Setelah - ACAB

Thursday, July 9, 2009 | |

setelah lame aku berkucimpong di dalam ceritacuti..cuti pon dh abes..jd tiba masenye aku ber kesima di dlm blog aku sndili plak..
aku di UniMAP..
skian maseh..
eh xleh abeh awai sgt..dh lame xupdate..kali ini akan ku update byk2 sikit..
bile aku dh balon laptop kt umah aku, itulah masenye..
tp enset aku camne?? Jgn riso..n82 dlm genggaman..enset lame aku dh wassalam..
UniMAP..mcam bes..tp aku dok ulu jd x bes...dgn bebudak kelas sumenye mampat..xde yg cun...sape la pompuan yg aku nk approach...damn..
tp aku dlm rancangan mau jumpe itu same mek...ya~haa!!
skian saje utk buletin 1.39 am aku...

2 people wanna be Comment Rider:

Loki said...

haha ang nk approach awek mana?awek kamen rider ang nk ltak mana?kita same2 kamen rider ni kene jalankan misi kite dulu ah pem!
igt pesan nenek :kamen rider ialah penyelamat dunia!


*fak u pem!hahahahaha

Ah Pem said...

yeh yeh abg syahmi..aku akan ikot nasehat mu!!

Obaachan ga te itta, ore wa guronggi janai!!

Related Posts with Thumbnails