How to make Tricks using notepad..

Tuesday, September 15, 2009 | |

ni la tajuk tebaru kite utk ari ni... dh gile bebeng aku ubah laptop aku ni...
tp aku xnk bagitau org laen... klu nk carik, pikir la sndili
makaseh...
apsai ade budak name syazwani nk add aku tetibe dlm skype nih??
ade pape ke??
aku ni klu ckp ngan pempuan keje kene marah je...
demit..
aku xkn jadi pencinta wanita...
kepade marwi...
dem u...
jodoh smpai baru jd p.wanita...
aku xnk jd cam lembu..
keje tuka awek je..
fit dedeh...MMooooooooooooo!!!!

skang die ade awek baru...buktinye..kantoi pade pukoi 10 kt kfc kluar dgn awek baru die tu..tgk la dedeh dari blakang...

5 people wanna be Comment Rider:

. F N A . said...

bagus la dye da ade pganti..
semOga dye berbahagia
(=

Ah Pem said...

x bagus... sbb makin lame membe die pon die tggl utk aweknye...

. F N A . said...

hihi..ala,,bese la adat org bercinta mmg cmtu..
kwn2 dye pOn sggup dye tgglkn smata2 awek yg dkasihi..
ala,,kO nih..g r cri stu gf..
pe daa~

Ah Pem said...

aku xnk carik la.. aku pon maleh nk carik.. mama aku pon ckp xyah carik.. nnti bile dh jodoh die dtg kt aku sndiri je.. payah la nk jage.. kot ade gf yg memahami aku ni xsuke msg, xsuke kluar abeh duet xpela... tp xmungkin.. gf skang ni sume nk mcm tu.. takut sunyila.. ade je alasan.. aku pon makan xcukup lg, mase dpn xtentu lg, nk support anak org.. mmg $%^&*$..

Lya said...

pem paparazi!! hakahk

Related Posts with Thumbnails