Ku bahagia

Wednesday, September 16, 2009 | |

ttibe dh nk raye ni tringat plak lgu ni.. Lagu first yg cikgu shikin pasang waktu kt klas math.. Teringat mase2 dlu waktu dlm klas 1 farabi.. Waktu sume org ade lg dkt2 ak.. Wak2 kte sume maen kutuk2 name pok lg.. Haha.. Bdk2.. Waktu sume x brape kenal lg..
En. Atan, en. Loki, cik lya.. ingat lg ke mende2 ni sume? Korg je yg bace blog ak ni.. Tu sbb name korg je ade..


di atas bumi ini ku berpijak
dengan jiwa yg tenang di hatiku
tak pernah ada duka yg terlintas
ku bahagia

ingin ku lukis semua hidup ini
dengan cinta dan cita yg terindah
masa muda yg tak pernah kan mendung
ku bahagia

8 people wanna be Comment Rider:

Unknown said...

ingat aku nk baca sgt ke blog ko

Ah Pem said...

pukoi kang budak ♠N[u]@r™..

Ah Pem said...

pukoi kang budak ♠N[u]@r™..
tau la muke hg cam cikgu shikin..

Lya said...

mka nuar cm ckgu shikin ker???
hahahahhahahahahahahahahahaha

Ah Pem said...

yup...suruh die pakai spec... eh... kak lya online??
yay. jgn marah aku kutuk abg nuar atan...haha

Unknown said...

aku tau aku comel
time kasih pem

Loki said...

msti la aku igt pem,tiap2 mlm ang nyanyi utk fufu kn?hahahahahaha

Ah Pem said...

bagus2..sape2 yg ingat mmg bes... tp kepade ah tan... comel2..muke hg comel cam fune..makaseh

Related Posts with Thumbnails