no offense...

Monday, September 7, 2009 | |

hari ini aku berjiwa anime..

Elok plak ternet sini...bleh aku update slalu...
dem my membe2...kerna telah tau password blog aku...
kekadang akan ade sikit ke-merapikkan sbb diorang yg tulun update...
tp xpe...asai aku pon ade skali dh la..
dan hari ini aku bangun lewat...sgt lewat...sgt2 lewat...3.50...
ape ni?? ade ke org mcm ni?? bgn lewat2?? ade...aku la...
apsai aku bgn lewat??
aku tgk anime bleach yg latest...
zangetsu berpisah dgn ichigo... zabimaru berpisah dgn renji...bes kan??
naruto plak..
mmg sah danzou adalah tobi...nk tau sbb ape??
uchiha madara adalah danzou...die lah yg curik mate uchiha shisui... sbb ape org xleh tgkp tobi, pegang xleh, bg jutsu xleh?? sbb tobi hanyelah bayang2 chakra danzou...
dipetik daripada narutospoiler


skian makaseh...

0 people wanna be Comment Rider:

Related Posts with Thumbnails