Sudey raye pagi ini...

Saturday, September 19, 2009 | |

Aku rase aku la org pertama post blog pade pagi raye ni..
ya~haa!!
Selepas solat subuh,aku lah org pertama g kt pok mok aku utk bermaafan..
kite harus berbuat bgitu segera, kerna kite xtau bile ade lagi mase utk berbuat bgitu..
demo, it must be from deep within our heart..
itu bukan aku ckp.. itu yu-gi-oh yg ckp..
dan ini la pantun raye yg aku send kt hampir 10 org(tu sume duet!!) baru.. tp kt ulfah x kire duet..sbb die awek aku..hihi..

makaseh utk hari ni dan aku akan olek kampung n.sembilan jap g.. ternet lembap kt sane so this is my final post for this several days.. xtaula kot sane dh dpt 3g ke blom..klu dh maknenye ni bukan final post...ya~haa
salamat hari raye.. dan maaf dipinta utk selruh tubuh ini yg telah melakukan kesalahan(termasuk la memukul mu ATAN) ke atas tubuh di sane..

Pantun aku(Public version):

Selesai la sudey puase last kite,
Lepas ni kene smayang raye,
Sbb kite sekeluarge,
Maap harus dipinte,
tp papehal klu nk kamen ride,
sori x leh bg skang sbb tuan die,
that's me akan OLEK kampung n.sembilan...

makaseh...

aah tu je yg aku ingat...
makaseh bebanyak je la...

0 people wanna be Comment Rider:

Related Posts with Thumbnails