haii..

Monday, October 26, 2009 | |

Baru la ari ni ade bolek ternet.. kempunan aku
facebook ade 122 notifications.. aritu aku menggila anta komen kt org byk2..
bapaknya mahukannya jd seorg askar.. demit..
blog aku bape ari dh x de new entry
gamba pon dh byk x upload. demit
aku g penang bli hard disk pon org xtau..
xyah tau la..
aku baru lpas computer programming punye presentation..
die nk tgk output je rupenye..
demit
menggletar aku..
naseb la aku mmg paham program tuh..
naseb la jgak sume bab aku dh ampir master
tggal string, structure
tp rasenye klu try buleh kot..
FINAL
kamen rider episode FINAL exam
demit
dh nk FINAL
camne ni
aku math je yg master
electric dgn electronic blom..
sikit sgt pengetahuan aku di dalam bidang tsebut
padahai itu la die main subject
math xde kire sgt
hiii


2 people wanna be Comment Rider:

Loki said...

pem ang amik visual basic ke?

Ah Pem said...

lebih kurang la.. tp die c je.. gune linux.. sem dpan visual c++.. payah sikit..

Related Posts with Thumbnails