Nk awek?? xyah la....

Monday, October 5, 2009 | |

awek menyusahkan btui??
sape stuju angkat tgn!! dan dawood juge yg mengangkat..
kcuali utk atan yg dh kawen.. dgn kak su..
aku ni maleh benornye..
bile ade awek:
1) kene bli adiah bile beseday.. kang x bli merajok plak
2) Kene slalu msg.. kang x msg ckp x amek berat plak..
3) xleh slalu ckp dgn pempuan laen.. kang die jeles plak
4) Bile die ajk kluar kene la kluar.. kang x kluar mule la die kate sombong pe jadah..
5) lagi satu kene jage die jgak.. kang x jage org laen rampas.. dh name pun awek..blom kawen lagi..

conclusions... lu pikir la sndili.. ah samekom...
salam..
salam perpaduan..(chanselor u aku punye stail salam)

4 people wanna be Comment Rider:

Loki said...

ceee pem dah ade awekkkk niiiiii..hahhaha

kawen jela pem senng!

Unknown said...

gila la pem
sume xprience ko tau kan

Lya said...

caya la adik pem!!! hakhak

Ah Pem said...

Ya~haa!!!
susah x3.. nk kawen aku mok pok die x kenai lagi..
esok aku g jumpe tau loki...

pd ah tan.. makan asap.. mmg la aku tau.. aku tgk hg dgn kak su dulu.. monyok manjang..

Related Posts with Thumbnails