Skang ni.. Currently

Friday, October 9, 2009 | |

I'm studying
tp aku asyik tido lewat
ma kate jgn buat camtu
nnti xleh concentrate
tp aku buat gak
what is the why that is wrong with me??
Dan dlm facebook aku dh berjaye add cikgu wan nur rafidah.. biase je tgk muke die..
dh borink.
cume aku rindu

Peterpan - Semua tentang kita
Waktu terasa semakin berlalu
Tinggalkan cerita tentang kita
Akan tiada lagi kini tawamu
Tuk hapuskan semua sepi di hati

Ada cerita tentang aku dan dia
Dan kita bersama saat dulu kala
Ada cerita tentang masa yang indah
Saat kita berduka saat kita tertawa

Teringat di saat kita tertawa bersama
Ceritakan semua tentang kita

Ada cerita tentang aku dan dia
Dan kita bersama saat dulu kala
Ada cerita tentang masa yang indah
Saat kita berduka saat kita tertawa

0 people wanna be Comment Rider:

Related Posts with Thumbnails