Weh.. aku dh dpt..

Saturday, October 10, 2009 | |

Benzema, aguero, m.zarate, casillas, giovinco, silva, dan maybe messi kot..
ade trick die nk bg dpt player2 itu dgn mudah.. nk tau?? MALB.
Ya~haa!!

dan skang ni aku still kt umah mek..
demit ja g koi 10 bolek la.
dan ini adalah kali keenam dlm idop aku xtido malam
shit
klu tido nnti musti x bangun sbb umah mek xde org kejut
tp mek tido aku stay
dan amir menunjukkan cintanye pada pg yg gelap td.. die kejut aku.. tp aku senantiase bangun..
die tidak tahu dan die adalah patrick.. itu sufee
jd?? kasut pon dh bli.. attics.. stail?? haa. aku pon xtau.. met yg pilihkan..
klu dtg umah mek musti aku bli mondo bukan2.. demit..
panjang eh post kali ni?? sbb aku ngantok ni.. aku nk bg x tido..
ya~haa!! dan klu ade pekataan pelik yg korg xpaham.. tambah 'p' dlm die.. sbb keyboard mek ni rosak huruf p.. kekadang buleh tekan kadang xleh...
nnti gamba kasut ade la..
dan Project Ya~haa!! sudah diupload.. tunggu mase je die nk process..
lagi 1 jam dr mase aku post ni buleh tgk dh kot.. ya~haa la korg.. enjoy

0 people wanna be Comment Rider:

Related Posts with Thumbnails