tau pon engkau org

Tuesday, November 24, 2009 | |

mmg bes demit g jalan2.. abg x ckp abg x update.. haa.. abg maen dkt fb skang ni.. awek ramai eh.. susah eh..
kang x lyn sape pulok nk layan abg eh? aha
budak cute potong rambut aku eh..
jgn jeles eh..
aku sungguh bahagia
tp nnti akan tiba mase
bile pok aku soh aku gunting rambut skali lg sbb budak cute gunting x cukup pendek..
oh noo!! what should i do??
should i yell yamette kudasai!!
no
sore wa is sooo not polite
kuso~
demo, klu x buat ape2 nnti lg laaa
mmg senang laa keje pok aku
karera wa wakarenai desyou..


hmm2
i will run even if i'm all out
ke mcm mane ntah ayat change

3 people wanna be Comment Rider:

~zuL~ said...

ko g mne nih pem??

Ah Pem said...

rahsie bebeh

~zuL~ said...

ceh rhsia plak.. xpo lh. lg pn mne den taw tmpt ko nk poie tu.. aslkn x gnggu keje aku. dpt gaji lg..

Related Posts with Thumbnails