Ade org tanye ade org tanye ade org tanye

Thursday, February 18, 2010 | |

knape aku suke update blog dlm english?
sbb aku
punye
suke ahhh!!
ceh
ni laah name nye pektis make perfect genji succession
aku keje x de keje je skang nih..
sbb aku mmg xde keje..
ttbe di hari sacred malam jumaat ini loki's shit telah mengingatkan aku
pada suatu kenangan di hari dulu
tatkala kad pokemon permainan paling laku
di sekolah yg menjadi kebanggaanku

kawan karib ku en syahmi sap ya~haa
membawa sedikit permainan dari dunianya
kami semua merasa gumbira
dan aku laah yg paling ketara

aku paling suka permainan
walaupun ia x menjamin masa hadapan
namun aku tatap juga dengan ketabahan
berusaha mempelajari sehingga mendapat dekan

hatta pada suatu hari
sedang aku leka bermain dgn syahmi sapperi
tiba2 cgu sakinah mari
nk sorok x smpat, ape lagi lariiiii

tp aku masih ada kemanusiaan
aku tatap tidak meninggalkan teman
biar lebam di badan
dan walaupun nywa menjadi taruhan

kami dibawa berjumpa pengetua
menggigil kaki di buatnya
dgn renungan bersahaja
ditanya olehnya dapat berapa A kamu semua

tidak ku ingat jawapan orang laen
kerana aku pikir diri sahaja
ceh aku dh x tau nk buat ayat pa
mapuh ah aku jawab sume B

pok ah mmg btui.. dan hukuman aku x ingat
apesal aku tulih pantun ni
demit
ttbe je
arini tajuk adalah ttbe patutnye
lantak ah

0 people wanna be Comment Rider:

Related Posts with Thumbnails