Follow me

Sunday, March 21, 2010 | |

x sedap ah bau die
bengom nate ni
tulih kt blog aku
naseb title je sempat die tulih
beli follow me harge 14 hinggit
pastu pg jalan rate2 las2 lupe ltak kt mane bende tu
itu seumpama membuang duet 14 hinggit di jalanan begitu sje
baek laa aku g beli okok ke
boleh gak bg org isap
aku x isap
mati cepat
charlie and the chocolate factory
mmg johny depp
apesal laa cite bes2 sume aku tgk lewat2
sawajiri erika gomennasai!
i just watch that dorama of yours
dang

saye org biase juge
awok mcm mane
chat?
begtulaah pepatah pencinta wanita aku dgr td
bodo geli sial
aku x penah ckp kt pempuan mende camtu
kalau aku ckp msti diorg salah paham
akai tudung separapakai baju separa
pakai seluar(dlm) separa
tu sume bukan laah taste abg
dang

aku sound org lg ade
huahueahua

0 people wanna be Comment Rider:

Related Posts with Thumbnails