Sperti selalunya kaseh

Saturday, March 13, 2010 | |

Nurul dan ajai
terime kaseh
kerane nyanyi lagu ini
2 hari sebelum fight ppk
xleh tido, makan x cukup
aku nk tgk brape lame leh tahaan
again
f u a a
kalau paham

loki memanjang online
x stady ke
bukan ke ang punye exam skang?

aku pon nk stady
mini project x buat hape jad lagi
naseb ah

pok boring nye update blog
aku maleh tulis mende2 kacukan
kang di salah anggap
emo matang
2 tu je org keje ckp kt aku
f
demit
xtau xpe
tp dlm hati aku ade taman
dan juge ade maze
kalau tgk dr bwh mmg x jumpe jalan g tgh
but if you could just look at some new perspective
atau tanye trus
kan senang
nana haish nana
td saye ckp dh
tp tu laah pasal
ingat org maen2 laah tu

2 people wanna be Comment Rider:

Loki said...

pem,aku mmg xstadi skang.aku xtau camne aku nk stadi dah.exam mmg nk exam pon.tapi ada jalan lain x?

Ah Pem said...

xde loki
aku dh pikir masak2
masak lemak
mmg xde care
kite kene stady
oh demit

Related Posts with Thumbnails