Facebook

Thursday, May 27, 2010 | |

Aku dh buat keputusan
aku tgk org jadi gile sebab facebook
ade pempuan ni
oh gile
so aku nk delete semua friend
kecuali yg kenal je
dan krew ceritacuti
sebab sgt saket hati
bile tibe2 ade org gile komen
dan mengutuk aku
sebelum aku jadi mcm die mengklutuk2 org pulak
baek aku remove je
ini dipanggil vantage point
eh bukan
collateral damage
Tp facebook mmg bergune
tp pasal yg Nabi Muhammad tu
aku rase bukan salah facebook
salah org yg organize tu je
kalau gune facebook dgn niat baek
keep contact dgn membe2
mcm kami dgn acai cimi sume yg oversea
aku rase ok je
xde hal
tp ade jugak laa salah pengurusan facebook
xkn xseda hal mcm ni boleh mengundang kemarahan
delete je laa
kate admin

You're big but your heart aren't

0 people wanna be Comment Rider:

Related Posts with Thumbnails