A lot of stuff

Thursday, June 17, 2010 | |

Happy birthday syahmi sap
mengapa engkau patahkan pisau potong kek tu
mengapa engkau tesalah anta msg yg asalnye nk anta kt mak tu
mengapa engkau maen boling baling x kene xpenah strike

aku dh tau cuti aku bile abes
betui kate loki
cuti aku bulan 7 abes
tu la pasal apesal aku takot sgt ni
tp mate aku
aku mmg kene pakai spek
tp aku x mengalah

mengapa budak2 skolah pg jj msti nk pakai sluar skinny
isap okok kt tangga bajet otai
pakai rantai
rambut emo cacak kt belakang
dalam tmpt gelap nk pakai spec itam lg
aku tgk muke diorg skali pon aku dh tau
diorg msti sgt berpuas hati asalkan dpt bwk awek pg jj pastu blanje makan dgn tgk wayang
kire perfect la idop
gad gad gad
itu bangang namenye, bak kate eday

dan virus2 cinta dh kene kt loki
abeh kamen rider ilang sume yg baru download
xpe
nnti soh atan download kan baolek
teenet die laju
okeh

skrg ckp betui2 betui2 betui2 bile nk buat bbq
aku rase aku nk letak ni jd status update aku laah

0 people wanna be Comment Rider:

Related Posts with Thumbnails