25 things you should know about your boyfriend

Sunday, December 5, 2010 | |

1) ape ni
2) aku suke loki
3) aku suke atan
4) sejak akhir2 ni aku x suke acai
5) sebab die x reply smua komen aku dkt fb die
6) emo la konon
7) aku suke awek
8) aku suke coklat
9) aku suke kacau atan
10) aku suke crack
11) aku suke menang general dgn awek
12) baru2 ni aku x suke abu ridhuwan
13) charger laptop hp aku rosak atan tolong carikkan ang kn power
14) tgk hidup aku bergantung kt membe je
15) tanpe membe siapelah saye
16) aku dpt high score 2 juta dalam game typing maniac kt fb
17) aku harap salji turun di ipoh
18) ni smue laki2 ni eh silap loki2 ni
19) aku suke tgk bayang2
20) aku suke jalan terus
21) aku suke jadi kipas
22) aku nk pg chinatown
23) kuat makan?
24) no no no
25) aku suke ulfah



aku nk tag awek tapi aku tau die xkn buat bende ni




2 people wanna be Comment Rider:

Loki said...

aku pun suka pem

Ah Pem said...

kalau aku komen ni msti nmpk mcm gay

Related Posts with Thumbnails