Makaih Penang

Sunday, August 14, 2011 | |

lepas reunion balik je main futsal
do you notice aku mengantuk ni
tiga hari lepas aku tido utk 3jam je
2 hari lepas aku tesepak kaki org
ye la xkn nk sepak kaki binatang pulak haduih la i'm sorry!
lawak amir ni jgn gune taim ckp dgn org
mau kene penampa tp dalam blog org x leh tampa
habis main futsal tido 3 jam dan ini je la tido yg aku dpt
pg tu trus grak penang buat pah utk lepok la
dalam kete smua org tido tp aku excited xleh tido dok melompat sane sini pegang sane sini
pegang ape ala xkn nk cerite kot
butang2 radio dgn tingkap je la
haieh pgg ape lg
stereng kompem bkn sbb aku ngantuk tp xleh tido
sampai penang smua yg td tahan sakit perut pg la mengabulkan/lepaskan hajat
petang pg la queensbay shopping baju levi's edwin guess puma smua
bebungkos2 jgk la
buka kt kenny rogers dn aku nk muntah
apehal makanan mahal2 je aku rase mcm ni
aku rase takdir aku hanyelah makan ulam2 yg free kot
lantok la malam balun fun fair
smua org naik discovery aku x naik ye la perut mcm tu nk naik ape
kalau aku naik jugak mmg naik gila la
pusing memusing kepale hotak laju nye
org x sakit jd sakit
pastu nk balik rumah tp x jd
pg pantai tgk org dok bedua2
buat gampung ape ntah
duduk bertiga2 x boleh ke
bosan gile buat bende same je
pastu baru balik rumah amir
aku x rase nk tido bile lepok melepok ni
tp tgk tira sendra punye post buat aku mengantuk dn ingin bebungkos
bungkos la lps tu
setel
satu hari punye lepok

aku ni mmg x suke bg org paham cerita

 aku baju putih laju kan

jambang dah shave dah jgn tanye lagi mane pegi jambang

0 people wanna be Comment Rider:

Related Posts with Thumbnails