stail perempuan. eh perempuan stail.

Saturday, August 6, 2011 | |

taim puase2 ni la aku dpt tau pasal ade orang nk kawin
bukan nye raihanah sorg je
ade lagi
bukan yang tu la
ade lagi
abang sedare aku
tapi cite pasal laki watpah
pempuan aa
aku trus pg terjah bakal kak sedare aku
rupenye bukan bakal pun mmg dh nikah dah
kenduri je lepas bulan puase
ini bagus
aku tanye die
sebenanye baru ingat nak tanye
tibe2 aku malu
hem
trus aku pn tanye pok aku
macam mane abg sedare aku malu gile bebeng dgn pempuan ni boleh ajk org kawin sama dia?
pelik gile
pok aku jwb
die tanye mcm ni
"macam ni la, aku suka dekat kau. jom kita kawin"
...
ooo
tapi ooo aku x berhenti di situ
pok aku sambung lagi
bini die yg tanye bukan abg sedare kamu

trus dalam hati
uiyoo
kak sedare aku ni cantik kot
bukan cantik jugak
mmg cantik pun

jadi
aku pun tepikir
perempuan cantik pun buleh je xde hal ajak laki kawin
ini smua sebenarnye masalah ego sahaje
dan takut malu worang kate adat laki pergi dulu
jadi
aku decide
kalau ade org ajk kawin kite kawin
org ajk pg mcd kite pg mcd
org ajk terjun lombong aku tolak die sebelum tu aku ambik iphone3gs die dulu
xkesah la iphone lame pun janji iphone jual mahal jugak

aku ni susah betul nk buang stail menaip tanpa memadam kembali bile tulis entry
kalau salah tulis biarkan ia
biarkan ia

tapi ape2hal kalau ade pempuan mcm ni mmg stail
bile aku kate stail mstila lagi stail daripada Nurul majalah 3
xpayah jadi artis pun boleh stail jugak

0 people wanna be Comment Rider:

Related Posts with Thumbnails