3 bulan study week

Saturday, January 14, 2012 | |

dalam mase ni
facebook pun jarang bukak
...
...
blog apetah lagi
sepatutnye dekat titik2 tu aku nk letak twitter ke tagged ke myspace ke jarang bukak tp aku x sign up smua2 tu dan x baik menipu walaupun ade blog sesetengah org yg aku bace sepanjang aku anony-mouse ni byk nk bg sedap cerita je
3 bulan my baby
ape aku buat
aku pun x ingat
kalau aku ingat pun aku x bgtau punye
share dgn bini cukup la aku kan dh bertunang
kalau nk buat sgt aku rase lagi elok tulis dalam buku ke diary ke ape
nanti boleh publish
sebab kalau tulis dalam blog nanti ramai follower die mule la jadi nk buat kiut sane kiut sini
sape yg pandai pulak die akan buat diari sejak umur lapan tahun
sampai umur die sekarang
kalau publish nanti jadi novel, org sedih bace
x lame lepas tu orang buat jadi live action
mcm twilight tp bukan mcm ongbak rindu

syam kamikaze ade pesan jadikan fb, blog smua ni medium utk berdakwah
jgn buat sia2 update benda sia2 kalau ye pong nk buat tulis la benda ade bg kesan sikit kt org yg bace
kalau setakat tulis rangkap lagu adele ke justing bieber ke ape baik xyah
kate org tua2 you are what you write

7.22am.
Sehari sebelum test Material Engineering and Thermofluid
i want my mom to kiss me slowly xoxo jangan tinggal sembahyang

0 people wanna be Comment Rider:

Related Posts with Thumbnails