Aku nk tulih blog butui2 nih..

Thursday, September 24, 2009 | |

Klu xnk bace jgn bace..
hari ni punye 19sx..
aku dh warned..

Aku tlah mengeluarkan diri aku shingga tgh malam dgn yamaq, zakwan, dek mek the who.. dan fit dedeh(tp fit dedeh ade byk awek, smalam je 2 org die jumpa)..
apsal aku tulih 19sx??
haa
sbb gamba2 dbawah.. adalah aku yg ngantok.. tp bukan sbb tu sbnarnye.. stakat ni je aku dh ade gamba fit dgn 5 awek die tgh ckp(dating).. 3 drpd 5 pempuan tersebut.. bleh la nk buat jd awek..
yg laen ghentikan la yop..
pandai die buat audition nk ganti yg lame.. FNA jgn mare..
aku bukan jeles.. tp byk2 sgt x elok..
therefore, mama aku ckp xyah carik awek.. klu ade org dtg baru amik.. tp jodoh tatap jodoh.. dan stakat ni walaupun aku xcarik adela sorg tu dok melaka nk kt aku.. tp aku xpenah jumpe die.. jarak jaoh ni.. romantik.. stailo x aku en. loki?? Ya~haa!!
twilight new moon.. aku penah anta teddie satu je kt die.. tp ni pon xtentu dpt...
sbb xtau lagi jodoh aku dgn sape..
sape stuju angkat tgn!! Demit aku xnmpak org stuju pon..

Bak kate Fightstar
I will never give up on you, for all the times you sat and sing to me try to make me better
-The English Way-




Gle bebeng stailo ganas muke aku..
Atan takut x??



Klu nmpk sape ni mmg stailo la..


Gamba laen kemudian la..ternet ttibe slo la..demshit

3 people wanna be Comment Rider:

Unknown said...

x ganas langsung
rasa nk kencing kt muka ko je

Loki said...

HAHA PEM ANG MEMNG STAILO.DEMIT ANG PUNYE PASEI LA AKU XSEMPAT SMYG ASAR TAU .SAPE SUH XCEK BETUI2.KAN HARDISK KODOK DAH TINGGAI..DEM U.

Ah Pem said...

butui2
aku mmg stailo
tp bukan salah aku hg x sempat smayang asar
sbb hg x cukup pro lagi en loki bawak kete
klu bawak mcm aku musti smpat sampai tambun punye
hg kene kurangkan bagi signal
lebey action
that's it my boy!

Related Posts with Thumbnails