Di umah dedeh..

Saturday, September 26, 2009 | |

Borink nye balek perlis..
panasnye..
tp lagi borink sbb aku dh xboleh maen2 dh..
5 weeks baby.. 5 weeks
KAMEN RIDER FINALE EXAM
dan lepas tu..
cuti mcm budak skolah...
Yay!!
Time tu.. aku nk olek nk maen kt infi dgn en. loki...
Ya~haaa!!


Tp xbes butui olek perlis.
Itu satu fakta.
Mcm kak lya bes la..
jd org ke il(KL) balek..
KL byk awek.
xpe dok kt situ. Tp kak lya pempuan. Awek x berguna buatnye. Tips ini buat loki beguna la..
hmm2
aku ni.. dgn budak klas sume mcm pao.. mcm mane nk tackle??
haa.. aku tau.. aku tackle stai american football.. trident tackle.. bes x3..
dan video ceritacuti?? Tunggu....... Berapa ari saja lagi...
long live abdulla spanar jaya.


Dan aku sifatku...dan aku khilafku
Ku tanya malam dpt kah kau lihatnya perbedaan
Owwwhh~~

3 people wanna be Comment Rider:

Loki said...

fak u pem!cuti nnti tgkp gmbr lg,buat vid lagi.hahah

Unknown said...

apsal xde gmbar aku
sial je dak ni

Lya said...

hye glamor btul aku dlm blog bdk ni..hakhak

Related Posts with Thumbnails