Are you sure that you're mine?

Wednesday, October 14, 2009 | |

You're not dating other guy

hissh... akhernya.. friendster dan myspace aku cam buleh kate bubye je kt diorg.. sbb ape?? sbb dkt fb aku ade ramai kawan bes!! buleh add sister plak tu!! wow!

myspace laju..maybe buleh gune lagi.. hmm2 tgk la camne nnti..
tp friendster mmg borink.. lmbt.. xleh check plak tu sape online.. hmm2.
dan problem di bwah ini sudey selesai..
aku dh dpt mc.. mcm mane aku dpt?? jgn tanye la.. mondo first time buat ni mmg aku maleh cite.. kcuali klu kak lya tanye.. aku jwb le.. klu ah tan xde pasai..

sbena nye smalam ade cite lawak.. tp pagi td sbb xde mood pasai klas tu 2 yg xjd tulih tu...
13 Oct - 10.10a.m
aku naek moto g klas.. sesudey abeh klas aku naek la dgn membe aku.. die bwk.. tgh syok2 maen angin dgn kipas lidi tibe2 die nmpk kt pintu gerbang nk kluar bahwa pak guard sedang menahan org2 yg naek moto.. kami 3 moto ni taon satu, dan taon satu mane buleh bwk kndraan sebena nye.. die klu yg buleh ni musti ade sticker.. dan kami xde... so kelam jabut(??) lari nk ikot pintu blakang.. ade la satu tmpt ni di antara lpas dgn xlpas klu nk ikot tmpt ni nk kluar.... kami cadang nk ikot situ la.. membe aku dgn moto taon 1992 die mmg la lpas.. sbb moto kecik..
lagi sorg xlpas.. tgh kelam jabut tu jgak ttbe dh sparoh dh moto die lpas.. abeh calar.. membe aku yg td ade kt dlm dtg dr luar.. kami pon tanye.. mcm mane buleh lpas?? die ckp bile bwk moto smpi kt sbelah guard tu, bg salam ah samekom lpas la... mmg ...........................................................


nnti aku tnjuk gamba pintu yg kami nk lpas tu..demit this incident

5 people wanna be Comment Rider:

Unknown said...

apsal iylia le tnye aku xle

Ah Pem said...

sbb die cun dn hg xcun.. skian mase

Unknown said...

bodo la
aku laki la bengong

Ah Pem said...

yela.. sbb tu la benging.. tau pon.. kate dh abeh foundation.. lambat pickup lg ke??

Lya said...

k2..nk tnya ni..nape?? =p
sian nuar..hakhak

Related Posts with Thumbnails