DEMIT!!

Tuesday, October 13, 2009 | |

Akhernye ape yg aku takut jd jugak.. aku bajet arini klas communication mcm biase.. xde org nk dtg.. ingatkan org yg 100% dtg mcm acap pon xnk dtg.. tgk2 arini ade presentation.. sume kene hadir.. sume org dtg.. kecuali aku.. aku sorg je!! DEMIT! So 'prof' ckp markah aku xde.. klu fail sem ni mmg kene amek balek la sem dpn.. demit.. xkn aku nk amek balek subjek mcm hale ni!! xde nk gunenye d mase hadapan..
Aku nk simpan dendaman ini.. Gundam Deraman demit!!
baru je ingat arini akan berlalu dgn ceria.. demit!!
aahh!! tensionnye!! kak lya tulun la adek mu ni!
klu xde org tahan aku arini jap g aku start Rider Ride aku then g bunuh bajet prof tu dgn sume kuase yg aku ade.. dr Attack ride blast smpai la rider kick rider punch dgn light saber rx.. mmg jd cam ape ntah pempuan tu nnti.. DEMIT utk kali terakher..

5 people wanna be Comment Rider:

Lya said...

eh jgn~ x bek dndam2 nih..huhu

Ah Pem said...

owhkey kak.. kak lya punye pasal mmg ilang segale rase di ati ini.. sejuk dh.. uh uh.. yay!!

Loki said...

hooii pedang laser rx tu baik2 skettt..tu aku yg punye..papehal nk pinjam bgtau dulu ok!kang aku igt ilang plak.,hahahah

Unknown said...

hahaha
korg 2 bengong
taksub ngan bnda bodoh ni

Ah Pem said...

demit ahtan.. loki jom kutuk ahtan kao2..
die kate kite bodoh...
ahtan hg kutok kamen rider maknenye hg kutuk kitorg.. sbb kitorg la kamen rider...
drpd jd hg teperap dkt dapur kfc ulu kinta maen masak2 sbb big cheff x bg hg masak sbb hg suke bg hangus, baek la aku g slamatkan org..

Related Posts with Thumbnails