haii.. lame x online.. air bleu

Saturday, October 3, 2009 | |

ape jenih ayaq ni?? aku dh jd ke utraan semenjak dok kt perlis.. ape die ke utraan?? utraman ka?? dawood, how's your opinion??
Dawood : ke utaraan la..
pandai dawood..
abeh?? mondo plak bleu??
Dawood : itu nama ayaq mineral la...
pandai dawood..
ya~haaa..
weh.. ape cer la bebudak matrik aku ni..
satu2nye gamba diorang yg aku ade dh pon ter delete drpd enset aku lps format aritu.. demit..
ahh pandai2 la aku recover bolek..
makaseh..
dan gamba utk arini..


4 people wanna be Comment Rider:

Unknown said...

apsal x lawa gambar nye

Ah Pem said...

mane aku tau..demit

Loki said...

ya-haa~

lagu peterpan xdak ka?
hahaha

Ah Pem said...

xdak loki.. sbb nnti lagi byk aku kene menaip.. aku nk wat assignment la. demit university.. apsai la byk keje

Related Posts with Thumbnails