Farah Nur Ain - cam the Fray - None with the Air

Saturday, November 14, 2009 | |

haha.. thankiu farah.. sape nk tau farah ini sape.. agkt tangan!!
budak cute jgn jeles.. ni kawan kite je tau.. bace laa blog die klu xcaye.. die dh ade bf kot.. nta xtau..
http://cartooncouple.blogspot.com
alaa you know me.. susah kot nk ayat pempuan.. nk dpt sorg kawan pempuan pon susah.. ceh.. ni pon kawan lame.. uh hihi
nk ckp ape eh?
ahh.. time kaseh oh my julia, oboeteru kai.. The Checkers.
kerane tlah bg aku tulih komen di blog mung.. siap ade satu tu pnjg gile.. eh bukan satu.. byk kot.. tp die tatap reply.. cume skang ni dh x reply dh.. sbb die malas.. atau bf die jeles.. hahaha.. nta xtau.. papehal mmg bes la aade org nk ckp dgn aku..

CIK Farah Nur Ain - in memories


2 people wanna be Comment Rider:

. F N A . said...

wahhh,,
gile r teruja aku bace entry kO kali nih.

hek.!
punye la baek kawan aku yg sOrg nih eyh.?
tak sangke, tak sangke.
;PP
bile mase kO jadi baek nih.?
erkkk~

hihi~
sOry2, nway, thx a lOts la tls psl aku.
haha ((= agak teruja ;P

ala, bese2 je. kO kan ttp kwn aku even kO da byk kali sketkn hati aku ;PP

aku tak simpan dlm hati pOn.
oke.?

nway, thx again.!
:)

Ah Pem said...

aku sentiase baek benanye.. xnk tnjuk je.. sbb bile aku tnjuk.. nii laa jdnye.. org perasaan.. hahaah.. ceh xdela.. aku x tnjuk sbb.............................
aku suke siti nurhaliza dn die ckp "biarlah rahsie".. so.. aku rahsie kan laa kebaekan aku.. makaseh

Related Posts with Thumbnails