Gud.. xde org

Saturday, November 14, 2009 | |

xde komen.. sbb org ingat aku dh x active.. ini bagus..
buleh la aku ltak isi ati private sikit2 dlm nih.. jgn org bace dh la
dn Final Exam aku abes dgn lancar.. mende2 xtau satu sem sehari je aku balun stady.. last2 buleh gak jwb exam.. dgn jayanya!! makaseh you all yg tellulibat..
acap, zal zil zul, mri, joju, meng, mat tengku(HAHAHA), paan dn tidak ku lupa.. kak niza yg tlah bg ubat actifast utk aku tahan saket pale menjelang the grand Finale of the Final.. makaseh again..
tidak aku lupe juge budak cute sorg tu jaoh kt sane tuh bace blog tp xnk anta komen.. you'll always stay cute kay!! nnti kite ltak gamba.. baru laa korg tau.. betapa (demi) masa (- raihan) itu adalah sgt berguna.. senang je nk score.. baru aku tau... eh x.. dh lame aku tau.. cume aku x buat je.. demit.. zakwan penah ckp kt aku waktu die dpt 3 fail dlm mid sem exam kt matrik.. "ape laa yg aku buat satu sem ni?".. aku pon tpkir gak.. ape eh?


lame aku pikir.. mmg lame demit.. smpi skang.. tp klu tanye awai2 sem mmg aku xleh jwb.. sbb byk mende aku xtau lg.. ingat byk doh experience.. ceh.. x cukup tgk org lg..


*haaa.. sape nih?? cute nye

0 people wanna be Comment Rider:

Related Posts with Thumbnails