Aku pon bosan [A][T][A][N]

Saturday, February 20, 2010 | |

apesal aku bosan
sebab dh xde org nk lepak
xde org nk maen dota
budak2 tmpt aku nk g ni
sume dgn dunia sndiri
xbes dunia diorg
demit
dh le kutuk org dari blakang
bear ingat aku xtau ke
aku ni psycho tau x
korg nk kutuk depan2 je trus
bukan aku peduli
aku tunjuk f je abeh2 pon
acai dgn yak jugak bes
kutuk aku camne pon
aku tau
they didin't meant that
sebab persahabatan 5 tahun ini
demit
aku x suke ah upload2 gamba mcm atan
mcm pempuan punye blog
tp kekadang bes gak jd cam atan
so atan aku upload laa gamba ang buat kenangan
mane tau nnti ang nk fly gak ke

6 people wanna be Comment Rider:

Unknown said...

babi la letak gambar aku

Ah Pem said...

biah ah
blog aku
all mine
all mine
all mine
tp camane ang buleh tau? dem u atan

Unknown said...

babi pem
tunggu la hari pembalasan nnti

Ah Pem said...

alaah tan.. lek ah.. nk fair n square ang letak laa gamba aku pulak kt blog ang.. dh setel
budak2 ah lu
umo brape ni?

Unknown said...

aku umur 20
tapi umur ko
2 tahun kot

Ah Pem said...

umo 2 bulan ckp 20.. itu laah kerli** namenye.. atan jom ah kluar nnti.. cuti gile bebeng panjang u ang bile? aku bulan 4 nnti.. 2 bulan kot.. sebulan dok umah loki kt ki il.. lepak2 tggu yak balek

Related Posts with Thumbnails