Realise this fact everybody!

Saturday, February 20, 2010 | |

Bila aku pg smayang jumaat
aku tgk sume org tua duduk dpan
apesal?
Bile aku smayang di dlm saf bersama mereka
aku rase x penah lagi jumpe org yg nk duduk rapat kan saf
rapat means sampai bahu bertemu bahu
apesal?
Bila org tua bercakap dgn org muda
msti diorg rase
org muda
buat ape nk dgr
tu semua nafsu je diorg ckp
ini menyebabkan mereka susah nk terima pendapat
laki ah terutama
apesal?

bile aku tgk org laki jumpe perempuan
msti cover
pempuan pon same ah
apesal?
Bila aku tgk org buat salah
jarang aku tgk kawan cover kawan die yg laen
x semua buleh buat camtu
tp naseb baek aku penah tgk

apesal?

dan semua masalah ini aku nmpk mcm berpunca dr org tua
adakah ini betui?
apesal?

2 people wanna be Comment Rider:

Loki said...

pem aku xpaham

Ah Pem said...

ahaaah
aku pon

Related Posts with Thumbnails