MASUM 2010

Tuesday, March 9, 2010 | |

Ia berakhir
bak kate all american rejects
When darkness turns to light
it ends tonight
mmg btul ah
sbb aku bukak mate je dh pukul 7 pagi
dh smpai umah balek
demit
ganung mmg jauh
Tp apehal pon
Coach kate
xpe, perjalanan kamu masih jauh nak, kamu baru first year nak, baru first MASUM kamu join
byk mase lagi nk practise
pastu ade satu ayat sdap coach aku bantai ckp rasenye
tp cukup laah utk buat aku menang lawan team yg aku rase aku xleh menang
enjoy it while it still last
because the time are far away to be catch back
and you'll regret it if you don't do it the way you like it

coach aku ckp bi kot
demit
aku terharu
dan ttbe
aku jadi berani
inilaah namenye psycho
gile
taon dpan kalau aku masuk lagi MASUM
tgk laah gergasi hitam
aku kalah kan ang
xkesah laa ang org ki il ke hape
peduli hape aku

i will never let you down again

2 people wanna be Comment Rider:

akustik maxwave said...

pe,gmba aku ltak mne?haha

Ah Pem said...

jap ah aku lupe demit

Related Posts with Thumbnails