Blog adalah utk org emo?

Thursday, April 22, 2010 | |

bukan demit
siyes ly
amek ko
bukan slalu aku gune SIYESly
bile aku siyes je
ni dh slalu dh aku gune siyes tgk aku gune lagi siyes tgk aku gune lagi siyes ah demit
blog adalah utk mereka berkongsi pengalaman hidup
ini mcm betul

blog adalah satu tmpat utk menunjuk pada awek2 bahawa kita adalah stail
ini mcm salah

blog adalah utk tujuan riadah
??? wtf

blog adalah bg mereka yg sunyi
org kalau sunyi x buat blog, diorg carik kawan.. tu je

ape ah jawapan2 ni
ini adalah sdikit reaksi yg aku dpt

aku bg jawapan aku lak
blog adalah tempat dimana cupcake boleh dijual dgn laris jika pandai menghebahkan blog kita
tgk ah nnti aku loaded korg jgn mintak aku blanje
jual2
nasilemakaripapanasilemakaripapanas(ulang sehingga berase demit)

2 people wanna be Comment Rider:

lovelylady - シングルママ said...

blog adalah utk akak cari member + abihkan mase yg rase cam melambak walaupun melambak keroje dan bla bla bla bla..last2 skali..ade org lain kesah knpe aku ade blog? & ade aku kesah knpe org lain ade blog??? ahaksss..kesimpulannye, lu pikir la sendiri! ahaksss!!!

Ah Pem said...

yeah2.. stiap pendapat itu benar

Related Posts with Thumbnails