I guess you better go and get your armor

Monday, May 3, 2010 | |

aku sejak hari2 tua ini dh xtau nk tulis gapo
aku nk aja ore bahaso klate xleh
susah demit

tp inilaah aku nk ckp
Pegilaah skrg
sebelum hujan
why does love always feel like a battlefield?
ini lagu
siyes aku ckp
dan
ni laah akibatnye jika naek moto saje xtau nk repair
waktu pg idop
bile balek mati
eh laen mcm ayat nih
moto tu xmahu hidup bile nk balek umah balek
naseb laah ade aku yg pro
aku lap sikit starter macho je kami jalan naek 125
ticket outta loserville aku pukul 2100
ini lagu jugak
ape? ape?
sediakan payung sebelum hujan
haa
aku dh tulis ape yg adik sedare aku nk aku tulis
dok goyang2 bahu aku kt tepi
mari kawan2 kita baca quran
amek hang
aku maen mix je nk ckp gape2

0 people wanna be Comment Rider:

Related Posts with Thumbnails