Minggu di akhir zaman ini

Saturday, May 1, 2010 | |

Post2 kt fb aku sume akan berkisar ttg inih minggu ini
kerana jika tiada org yg bergerak
maka tiada org yg akan berjalan
ape ni
ntah aku pon x paham
tp paham2 kan laah
dan sungguh sedih hari2 ini
kerane melihat umat sndiri
tidak dapat membezakan antara 2 budi pekerti
buruk dan baik
walaupun ianya sgtlaah snang &#$!)$*!# kawan2
kalau merosakkan diri tu buruklaah kawan2
yg ade bg kebaikan itu baik laah kawan2
itu aje
tp inilaah dia.. selemah-lemah iman
hanya mampu membenci dgn hati
apesal laah xde org yg pg tumbuk trus org2 yg tgh buat jahat semua? itu baru mencegah dgn tgn
apesal aku pulak x pg? sbb mondo2 camni adalah di luar batasan kuasa aku
walaupun aku kamen rider, namun aku sgt lemah
dan aku mungkin mati
dan aku x ade kawan2 yg BERANI utk support aku
5 org pon cukup laah
mari ikut aku kawan2
mari
maaaaaaaariiiiiiiiiii

1 people wanna be Comment Rider:

akustik maxwave said...

mondo ag mepek pem??ble blek nk jmp aku?hahaha

Related Posts with Thumbnails