ah tuka lg

Wednesday, June 30, 2010 | |

oy na jgn tuka title aku suka ati
aku bg password camni pulak ko buat
tp xpe
title x penting
yg penting blanje aku pasni
aku dh jd mcm atan asek mintak org blanje je
bezanye
aku mmg betui xdak duet
atan byk duet
duet minyak die
ah dem
aku xdak gamba nk share mcm awek
aku xdak gamba nk edit mcm loki
aku xdak gamba nk tunjuk ape yg aku tgh buat mcm atanbudakbaik
jadi aku nk tulis sekerat pantun
empph gel watpah pantun
aku mls bgtau aku buat ape 2-3 hari ni
bia jadik surprise
penting surprise ni
baru org surprise
baru aku boleh kate "surprise!"
ah demit
aku keje malam2
apesal la aku kate aku sanggup haritu
jiran aku baru bukak restaurant
die tanye ape aku tgh buat
aku ckp xbuat apa2
tu pasai die ajak aku
tp die kate dh siap2 sbb awal lg ni
modal x cukup nk bg gaji
ckp je la nk soh org buat keje free
kan senang
las2 aku pikir anak die cun jugak
balun ah
tp tgk2 aku bukan nk dkt pon dgn anak die
cun eh jap aku ade gamba kot amek kt fb die
but not my type
freehair
las2 ape yg aku buat?
serupa xbuat apa2 macha
pempuan mcm ni selalu je ade keliling aku



pempuan kite jgn tgk gamba je trus tpikat
laen laa awekku hazwan
kene jumpe skali baru tau

2 people wanna be Comment Rider:

hzwn said...

menipu gile gamba die.babi pem

Ah Pem said...

awek ang bukan tau ape
gamba fb toh

Related Posts with Thumbnails