Bila cinta di dusta (LOKI di wall bitch party)

Saturday, June 26, 2010 | |

sampai sekarang aku maseh cuba memahami maksud tersirat ini
mengapakah loki menghantar post ini
aku pon xtau
tapi aku akan siasat
mula2 mari kita melihat dari awal insiden ini
mawi dan awek merancang pengembaraan ceritacuti III ke telur batiq
rancang dan rancang dan rancang tiba2 perancang x jadi pegi
lalu sume menjadi moody
adakah kerana ini loki mengepost title di ats?
mari kita siasat peribadi loki pula
loki adalah seorang pendiam(??) dan emotional
lantas menyukarkan kita utk mengetahui apa yang tersirat di dalam hatinya
hal ini juga menyebabkan loki juga sukar utk meluahkan apa yang tersirat di hatinya
lalu bak kata pepatah
baek cakap daripada x cakap langsung
lalu loki pon mengepost title di ats sebagai cara memprotes
tapi aku rase ade sebab laen
lantas ini menyebabkan aku meng conduct siasatan ke 3
utk melihat reaksi loki jika mawi berjaya menghadirkan diri
tapi aku lihat reaksi yg sama juga di berikan
humpty dumpty
jadi aku membuat kesimpulan awal bahawa
loki putus cinta
aku pon xtau nk ckp ape
nnti aku tanye beliau
aku pon nk baya duet kek ni
sori loki aku x perasan comment ang
malik nk jumpa tu
apesal nk jumpa aku?
persoalan ini terus menghantui fikiran ku

0 people wanna be Comment Rider:

Related Posts with Thumbnails