Kisah hidup jankulovski

Friday, June 25, 2010 | |

Tiba tiba pada suatu malam aku jumpa satu barang baik punya macha dlam jue (name almari aku tukar lagi)
Kungfu digital
mcm digivice itu
tp aku xtau itu nama betui ke dok
sbb aku search kt google nk amek gamba die tp x jumpe
demit
aku pigi tujuhsebelas utk carik battery
sanggup kot
nk tgk bende alah tu hidup baolek
bile aku dh tuka battery
aku pn mule melatih emile heskey
name yg aku bagi dkt baby yg baru lahir tu
aku bg makan training sume cukup smpai aku rase die lagi byk training dari aku
pastu las2 aku pikir
ade menda kurang neh tp apadia eh
las2 baru aku seda die kene ade 2 utk merasai pengalaman sebenar kungfu digital ini
eh jap aku rase name die kungfu kid
entah la
tp tu laah
eh back to the story las2 aku pn give up nk carik org yg ade mainan tu lagi
las2 jankulovski (sedap kan name kungfu fighter tu) diletakkan kembali di dalam stor
kisah hidup nya aku rekodkan ke dalam blog ini
utk tatapan aku di hari tua nnti

eh tapi perasan x las2 aku ckp mende tu name die kungfu fighter
name ni mcm betul

0 people wanna be Comment Rider:

Related Posts with Thumbnails