Bosan2

Tuesday, July 20, 2010 | |

tp walaupun aku bosan
aku x tulih kt fb
sbb mcm meraih simpati/mencapub/mencari pub/ mencari kucing yg nk titow
ntah hape2 laa
skrg jadual smakin byk kosong
dn semakin berganjak ke petang kelas2 yg dahulunye selalu pagi
so die semakin menynangkan aku utk tido lewat
ini sudah susah
subuh aku bangun lg
tp lps tu tido balek
jd x sedap ah
wtehell
Jadi marilah kite berubah
utk sem ini dan utk masa hadapn
tp ingat ni pempuan2 diluar sana
zina x semestinya kene laki2 dgn pempuan dok satu bilik hape2 lagi atas katil hape laa sume tu etc
zina ni pkai perfume lebey2 pn dh zina
dn mata2 yg memandang itu juga zina
senang gile kan sekrang ni nk buat dosa?
dan tinggalkan sembahyang pon dh jadi kafir
jd x de maknenye org2 yg tinggalkan sembhyang ni buat baek lagi
bg salam pon dh x boleh
sbb
korg dh kafir
tp ape yg aku tau
korg boleh betaubat
tu je
sebelum terlambat
nasihat ape lg ak boleh bg
org yg reti bukak blog ni msti dh besar
dh pandai bace
haa korg pikir la sndiri
sedap dan brguna gle ayat abg nabi ini
ya~haaa
\

0 people wanna be Comment Rider:

Related Posts with Thumbnails