Bulan Puasa

Tuesday, August 31, 2010 | |

Hiyall
smat gile aku ade kawan nigga sorg aja aku ckp laju2 mcm ni
di bulan puasa ini saya tidak banyak(tidak pernah sebenarnye) post ape2
kerana kalau ade mase utk post ni lbih baeklaah saye baca quran ke
semayang sunat ke study ke tido pon boleh
tu sume pahala
kalau ade org ckp ni salah mmg aku tampo
bukan mahu ckp update blog ni salah
tp cume ckp lebih baek buat benda2 di ats td sahaja
lebih baek
bukan salah ye
bukan gapo, ramadhan sekali setahun
bukan senang nk jumpe
selalu kite dgr org sebut "alhamdulillah bersyukur kita dapat bertemu sekali lagi dgn bulan ramadhan"
ini sbb kite x tahu bile ajal kite so bile dpt jumpe tu kire beruntung la sbb x mati lagi
dpt la tambah sikit2 lg pahala yg secubit garam secukup rasa ini
bulan ramadhan ni jugak aku dh kurg sikit ckp
sbb lg byk kite ckp lg byk dpt dosa
laenlah kalau sepanjang mase tazkirah tp aku tau laah membe2 aku camane perangai
baek yg kt perlis mahupun yg di luar sane
ulfah pon ckp "x gentleman laah aku yg tego ko dulu"
ini sbb i'm not a gentleman, i'm a barbarian
i do things with my own way
yahaa
xde laah
sbb aku x nmpk die sebenanye dlm gelap tu
ingat die kt mesir lg tau2 dh balik ade sebelah dh
dh la aku ngantuk
dan aku bukan mcm atan friendly dgn pempuan
aku friendly dlm fb je
tp dh masuk 10 hari terakhir ni
makin sikit laah org kt masjid2
tambah2 smlm merdeka, tp diorg x seda smlm malam yg ke 21, maknenye itu salah satu drpd malam ganjil, malam yg dijanjikan lailatul qadar, tp ape yg org tunggu
adalah BUNGA API merdeka.. nk watpah menda2 tu.. dongak tgk bunga api meletup balik mengadu sakit tengkuk pastu kot2 tkena percik2 die melecur badan ah tu je laah dpt


wahai kawan2 ku
Sesungguhnya siapa yang mengejar kejayaan dunia, maka kejayaan akhirat akan meninggalkannya.
Akan tetapi siapa yang mengejar kejayaan akhirat, maka kejayaan dunia akan mengikutinya.





0 people wanna be Comment Rider:

Related Posts with Thumbnails