Today is the only exception

Tuesday, July 6, 2010 | |

Itu laah yg aku rasa
tapi walau aku nk kluar mcm mane pon
aku xdak transpot
seboleh2 aku xnk naek bus dh
nnti cam hape teperuk tggu lame sejam kt stesen bas
tp boleh jugak nk try
dh lame aku x naek bas kinta, parit transport
nnti msti teringat waktu sekolah dulu
dem
i'm loving it
di pagi yg mulia ini
entry ini betul2 30 min dari kick off Netherland vs Uruguay
aku harap dutch menang
tp ntah la
aku lg suke kalau team yg lemah menang
aku lg suke kalau perkara laen yg jadi drpd ape yg org harapkan
aku lg suke jd laen
sbb org yg pilihan same hanya akan rasa mereka selamat sbb ramai org same dgn mereka
tu sbb aku suke
EXCEPTION

1 people wanna be Comment Rider:

Loki said...

aku dah cakap hang mesti suka gmbar ni!

Related Posts with Thumbnails