Broken - Lifehouse

Wednesday, July 20, 2011 | |

pagi ni aku tgk ramai gile tuka status jd single dkt fb
ade hari single ke
xpe lah
jd doktor cinta skejap
"maybe you deserved better"
pakcik aku ckp bende ni la dulu
tp mcm bosan je chenta2 ni
loki dan nuar elok je hidup x chenta2
ntah la ke diorg tgh chenta skrg ni
kalau mcm tu tgk aku cukup la
elok je
tp satu je bende
time dh break clash divorce ni la diorg nk ingat Allah
pelik manusia ni
tapi

“wahai malaikat, turunkanlah musibah ke atas hambaKu, kerana aku rindu mendengar dia merintih kepadaKu”

-hadis qudsi-
yaah mmg fitrah nk buat macam mane
kalau boleh berubah ingat Allah selalu lah jgn time susah je kawan

pagi tadi aku tgk tv rancangan tanyalah ustaz tajuk hari ni fitnah dajjal
ustaz tu kate sebelum dajjal muncul akan ade 3 tahun kemarau
tahun pertama 1/3 hujan xde tahun kedua 2/3 hujan xde dan tahun ke 3 xde hujan langsung
skrg ni mcm tahun pertama je
ke aku sorg je yg rase mcm ni?

2 people wanna be Comment Rider:

Loki said...

haha apsal aku?

Ah Pem said...

jgn bedolak dalik lagi dgn chipsmore
story later

Related Posts with Thumbnails