Kipas hidup

Thursday, July 21, 2011 | |

"panas pg la bukak kipas pem"
ayat ni kalau duduk dgn org badan besar msti kluar punye
lps tu diorg xnk bangun
aku jugak yg match fit ni kene bangun
pap aku menekan suis kipas
lalu bermulalah perbincangan hati ke hati
dgn siapa
dgn iz iwan
tentang apa
tentang perjalanan hidup stalker beliau
babun betul aku pn kene
iz iwan sgt sukakan keluarga
dia ade 12 set adik angkat berbeza jantina
sorg kot awek
ntah la tapi aku rase mcm dh terlebey ni
stalk org smpai pukul 4 pagi
gune enset aku smpai abes beteri
gud
bukan niat aku sebenanye nk tulis pasal org lain ni
tapi td aku nmpk iqbal zen post ape ntah kt fesbuk
pasal die xde idea mintak org tolong bg idea utk blog die
tibe2 rase nk lawan je hahah
ni idea stupid ni
smua org tau kalau kami lawan sape menang



0 people wanna be Comment Rider:

Related Posts with Thumbnails