Kelemahan Malaysia

Friday, July 29, 2011 | |

sejuta orang di malaysia malam semalam yg update blog msti pasal match ni
aku pun nak jugak
kelemahan die adalah bukan aku ckp ni
apebende tibe2 adik beladek aku power ulasan ni aku pn xtau
it starts with
small bricks can build a great huge building
malaysia kene balik dari awal
belatih passing dgn stop ball elok2 dulu mcm singa
bukan strategi je
emmphh aku pn ckp kt adik aku
ckp senang la tp diorg kene pressure tu
adik aku ckp la name pn pemain negare xkan x expect pressure?
dem aku tediam
aku kalah


haih malaysia2 kalau dh tau defender singa tinggi2 jgn la cross je mcm dh xde cara lain pulak
work ball into box
aku pn tau sbb aku main football manager
bukannye x buleh
abg kan hebaat
lipat dua kali dua orang juga tarak kena
tapi itu x mengapa
nampak chemistry di situ
serentak kot
ape2hal safee kau mmg patut pg epl mcm aline cakap




0 people wanna be Comment Rider:

Related Posts with Thumbnails