Setahun sudah pun berlalu

Friday, April 30, 2010 | |

Apelaah mondo aku dh buat setahun ni
mmg aku x ingat semua
tp aku nk  kasik ingat jugak
lantoklaah x same order ke hape
tgk ni cap
aku tulih ni
kang kato kawe xse tunjuk
salah bahase klate aku
demit
setahun ni utk spnjang stahun aku masuk u je, bukan kehidupan luar ini
first skali aku ingat
masuk u ah
daftar bla bla bla
pahtu naek kete kabel (ade ke?)
baru 2 ayat dh ngarut
pahtu kelahiran HP Pavilion dv3 aku
pahtu aku g penang beli external hard disk aku 500 gb kot
pahtu aku bli apesal sume aku beli
pahtu abeh sem 1 dan en azlan meninggal..kan kami g stady tmpt laen
pointer smat  gile dh nk dekan kot
tp stat sem II dh cam mutafaka
dota mmg kuuat di kalangan mutafaka2 ini
dgn kelahiran server dota
abeh a
tu je laa sem II
dota makan dota makan pnteng kelas baru tido
dh nk abeh sem ni laa baru ade stady sikit
mmg score laah jawabbnye
yeah
i'm proud of you my son
chalo mere bete
One day son, this will all be yours

0 people wanna be Comment Rider:

Related Posts with Thumbnails