Hidup yg Perfect

Friday, May 21, 2010 | |

"Aku ade awek, aku isap okok, aku ade kete, malam aku kluar lepak naek moto, boleh show off awek kt org, blanje awek makan, dah kire perfect hidup aku"

I laugh horribly at the above sentence

ini laah tanpa disedari menjadi mindset anak2 muda sekarang
dapat kaler rambut, dapat awek freehair dh laa
dh xyah pikir ape2
ape laah pemikiran jangka pendek ini
macam pempuan
tp at least pempuan xpe sbb nnti laki jugak yg sapot makan
sesungguhnya manusia itu dalam kerugian
pikir jauh sikit dh nmpk dh ape natijahnye nnti
kita apabila ade bende yg melalaikan kita drpd ibadat
kita WAJIB tinggalkan
inilaah pesan bapak aku
dalam kes aku, aku sebenanye xleh jage lewat2 malam
nnti susah dan kadang2 x bangun subuh
itu laah sebab aku slalu menolak pelawaan rakan2 ku
lagi byk aku bergerak waktu malam lagi letih aku lagi susah aku nk bangun
aku jenis macam ni tp ade setengah org die boleh tahan
kalau maen futsal sekalipon tgk laah nnti aku akan sedaya upaya xnk tido
bg jage smpi subuh utk bangun sembahyang
sbb ape aku jage sembahyang aku?
sbb aku sedar itu laah tiang nya
kalau runtuh tiang satu ni, aku x tau laa ape jadi kt aku
mungkin aku akan jadi mcm ayat kt ats?
maybe
wallahualam


2 people wanna be Comment Rider:

Loki said...

yah betul ckp ang.tp siang2 panas nk lepak2,bertukar2 fikiran,tanya khabar,aku rasa lepak mlm ok.tapi jgn lewat sgt.ntah la.bab smayg tu mmg 100%betul la

Iz iwan said...

btol2..aku sokong lokii......pemmm...bguih2..demi bngsa agama dan negara..

Related Posts with Thumbnails