KAWAN

Wednesday, May 19, 2010 | |

Bapak nya mahukannya jadi seorang askar
tp bapak aku laen
die yg jadi askar dan jgn harap laah die nk suruh aku jadi askar

aku tedengar bapak aku bercerita kepada mama saya
perbualannya didengari oleh aku
aku dengar ade org buruk2 kan bapak aku bile kt blakang
tp bile jumpe kt depan perangai mcm malaikat
ini laah type yg saya benci aww
tp mcm mane bapak aku tahu pasal perkara ini
ade kawan die yg bgtau
ini laah yg aku ingin ketengahkan
perbualan antara bapak aku dn kawannya

Kwn bapak: Shah, kalau hg nk tau, ada org burukkan hg.. mmg x salah lagilah sangkaan hg
bapak: sapa dia?
Kwn bapak: tu ust ______ tu, bukan apa aku bgtau hg ni.. dh 20 tahun lebih kita dok kawan, aku tau perangai hg mcm mana, x kn aku nk diam ja.. aku x puas hati la bila ada org ckp mcm tu kt hg

dan org ini anaknya adalah kebencian org ramai juga
haish tp ape yg aku nk bgtau ini adalah pasal kawan bapak aku itu
itu mmg KAWAN
aku pon nk org mcm tu jd kawan aku

1 people wanna be Comment Rider:

Loki said...

pem aku cam boleh teka je!ehem ehem:)

pem aku yakin dgn pok ang jugak!

Related Posts with Thumbnails