PerasanAtan (aku tepakse gune name bucuk(loki ni lagi satu pekataan) ni ;p)

Sunday, May 23, 2010 | |

Facebook
adalah tempat rekreasi
bukan
aku main2 je

perasan x
post fb aku semua mondo yg berlaku di sekeliling kite
kite tahu
tp kite x sedar
demit
inilah ignorance
aku sgt suka mencari perkara ini
dan selalunye org suka
tp x semua post fb aku adalah perkara ini sahaja
gilbab aku gune bahasa baku skrg ni

ah AF haritu
aku sebenarnye nk bgtau
Shahir, pemenang af adalah bekas pelajar SMKA
mmg suare sedap pon
sbb die solo nasyid kot
jaoh kot die pegi
tp tu laah ust yg ajar die nasyid tu kebetulan kawan pok aku
die kate menyesal aku ada anak murid mcm ni
x dgr kate
haha
pelik aku nape semua yg nasyid2 ni nk pegi ke arah tu

Lu ade kapla lu hentak dkt dinding
hidup MLM gimam dan MGM gimam
hahahahahahaahahahhaahaahahahaahaahaha

1 people wanna be Comment Rider:

Loki said...

fakk emall!

Related Posts with Thumbnails